لیبل پرینترهای صنعتی

لیبل پرینتر صنعتی تی اس سی (6)

لیبل پرینتر صنعتی بیکسلون (2)

لیبل پرینتر صنعتی چیست ؟

لیبل پرینتر ( معروف به بارکد پرینتر ) این پرینتر ها بر دو نوع صنعتی و رومیزی با برند های مختلفی ساخته شده اند . که بالا لیبل پرینتر های صنعتی با برندهای ارایه شده توسط شرکت سما رایان صنعت را مشاهده میکنید .

لیبل پرینتر صنعتی یا همان industrial پرینتر مخصوصی که  جهت چاپ روی لیبل برای مصارف صنعتی مثل کارخانجات و کارگاهها ساخته شده است. با استفاده از این دستگاه ها میتوان لیبل های دلخواه برای اجناس طراحی کرد تا مصرف کننده و فروشنده راحت تر به اطلاعات کالا دسترسی داشته آن را بیابند و سریعتر کالا را بفروشند.

تفاوت لیبل پرینترهای صنعتی با لیبل پرینترهای رومیزی - به علت کاربرد آنها در مراکز تولیدی همانند کارخانجات و کارگاهها با تیراژ چاپ بالا میباشند . و همچنین مقاومت بیشتری نسبت به گرد و غبار و رطوبت و ... نسبت به لیبل پرینترهای رومیزی دارا هستند.

لیبل پرینتر های صنعتی شرکت سما رایان صنعت قابلیت چاپ بر روی انواع لیبل های حرارتی ، لیبل های کاغذی ، لیبل های اموال ، لیبل های پارچه ای ، لیبل های جواهر را دارند.

 

انواع درگاه های ارتباطی در لیبل پرینتر :

پورت های ارتباطی متداول در  لیبل زن ها عبارتنداز: پورت ‌موازی (Parallel)، پورت ‌سریال (RS232)، پورت  (USB) و پورت شبکه (Ethernet).

لیبل پرینترهای صنعتی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه و همچنین ساپورت زبان TSPL/TSPL/ZPL

 قابلیت اختیاری قابل نصب روی این لیبل پرینتر ها ریواندر ( لیبل جمع کن ) - پیل آف ( پوست کن لیبل ) و کاتر میباشد.

وضوح چاپ، سایز و قطر لیبل (10 سانتی ،20 سانتی و.. )، پورت‌های ارتباطی، سازگاری با سیستم عامل ها (ویندوز - مک - لینوکس - اندروید ) و  توانایی چاپ بدون ریبون و با ریبون  از جمله نکاتی هستند که هنگام خرید لیبل پرینتر باید به آن ها توجه شود.