لیبل پرینترهای رو میزی

لیبل پرینتر رو میزی زنپرت (2)

لیبل پرینتر رو میزی تی اس سی (2)

لیبل پرینتر رو میزی بیکسلون (4)

چیزی یافت نشد.

پوزش، اما هیچ نتیجه ای برای آرشیو درخواست شده پیدا نشد. شاید جستجو در پستهای مشابه به شما کمک کند.

لیبل پرینتر رومیزی چیست ؟

لیبل پرینتر ( معروف به بارکد پرینتر ) این پرینتر ها بر دو نوع صنعتی و رومیزی با برند های مختلفی ساخته شده اند . که بالا لیبل پرینتر های رومیزی با برندهای ارایه شده توسط شرکت سما رایان صنعت را مشاهده میکنید .

لیبل پرینتر رومیزی یا همان دسکتاپ پرینتر مخصوصی که  جهت چاپ روی لیبل  ساخته شده است. با استفاده از این دستگاه ها میتوان لیبل های دلخواه برای اجناس طراحی کرد تا مصرف کننده و فروشنده راحت تر به اطلاعات کالا دسترسی داشته آن را بیابند و سریعتر کالا را بفروشند.

تفاوت لیبل پرینترهای رومیزی با لیبل پرینترهای صنعتی - به علت کاربرد آنها در فروشگاه ها و مجموعه های کوچک با تیراژ چاپ کمتر از صنعتی میباشند . و همچنین مقاومت کمتری نسبت به گرد و غبار و رطوبت و ... نسبت به لیبل پرینترهای صنعتی دارا هستند.

لیبل پرینتر های رومیزی شرکت سما رایان صنعت قابلیت چاپ بر روی انواع لیبل های حرارتی ، لیبل های کاغذی ، لیبل های اموال ، لیبل های پارچه ای ، لیبل های جواهر

 

انواع درگاه های ارتباطی در لیبل پرینتر :

پورت های ارتباطی متداول در  لیبل زن ها عبارتنداز: پورت ‌موازی (Parallel)، پورت ‌سریال (RS232)، پورت  (USB) و پورت شبکه (Ethernet).

لیبل پرینتر‌هایی که تنها دارای  یک درگاه ارتباطی هستند تک پورت و آن‌هایی که دارای چند درگاه ارتباطی هستند را فول پورت می‌نامند.

 

وضوح چاپ، سایز و قطر لیبل (5.8 سانتی ،8 سانتی ،10 سانتی و.. )، پورت‌های ارتباطی، سازگاری با سیستم عامل ها (ویندوز - مک - لینوکس - اندروید ) و  توانایی چاپ بدون ریبون و با ریبون  از جمله نکاتی هستند که هنگام خرید لیبل پرینتر باید به آن ها توجه شود.